پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262012
هيچ نقطه‌اي براي امريکا و صهيونيست‌ها براي آنان امن نيست
تاریخ انتشار : 1402/11/20 14:55:18
نمایش : 235
امام‌جمعه فارسان گفت: آمريکا و اسرائيل خوب مي‌دانند که ايران، افغانستان و عراق نيست، اگرچه بايد از حضور خودشان در اين دو کشور هم عبرت مي‌گرفتند. تقسيم‌کاري که جبهه مقاومت براي اداره منطقه گرفته است ستودني است. حمله پهپادي به بندر حيفا هم براي آمريکا و هم صهيونيست‌ها اين پيام را دارد که بدانند هيچ نقطه‌اي براي آنان امن نيست
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم. متقين طبق فرمان الهي به کسي ستم نمي‌کنند و اهل احسان و بخشش هستند. امام در معناي عدل و انصاف به دو کلمه‌اي که معناي روشن‌تري دارد اشاره فرمودند که عدل يعني ستم نکردن و احسان هم يعني بخشش کردن

وي افزود: خدا را شاکريم که توفيق درک ماه شعبان المعظم را به همه ما خواهد داد. ماهي که در آن انسان فرصت فراواني براي آماده‌سازي و پاک‌سازي خودش به‌خصوص با استغفار پيدا مي‌کند. لذا اين ماه، تمرين است تا با سنخيتي که در خودمان به وجود مي‌آوريم ماه رمضان المبارک را خوب درک کنيم. از تربيت خودمان در اين ماه غافل نباشيم. اين ماه، ماه خودسازي است و مقدمه است براي اينکه انسان خودش را پاک کند تا ماه رمضان را درک کند.

امام‌جمعه فارسان به مناسبت روز ۲۰ بهمن روز چهارمحال و بختياري و به ياد حماسه بيعت بختياري‌ها با امام ره در سال ۵۷ اشاره داشت و بيان داشت: در ايام دهه فجر انقلاب هستيم در اين 45 سال هم تهديد داشته و هم فرصت. هم تحمل جنگ کرد هم آزادي خرمشهر را ديده و بعد، اتمام جنگ را ديد. هم غصه‌دار مدافعان حرم و شهادت آنان بود، هم نابودي داعش را جشن گرفت. ورود امام را جشن گرفت، وفات او و شهادت حاج قاسم را عزاداري کرد. سختي‌هاي تحريم اقتصادي و بيماري کرونا را مديريت کرد و درعين‌حال نسلي از انسان‌هاي فرهيخته و دانشمند تربيت کرد. با تکيه به خداي تعالي تا امروز همه تهديدهايش را به فرصت تبديل کرده است.

وي تصريح کرد: هرسال دشمنان انقلاب سعي مي‌کنند تا کاري کنند مردم در اجتماع عظيم روز پيروزي جمع نشوند و هرساله مأيوس شده‌اند و اتفاقاً روز بيست و دوم فرصتي شده است براي خنثي شدن تهديدات و انتقال مفاهيم بلند انقلاب به ديگران. در اين روزها ظلم و جهل و فساد  خاندان پهلوي و سياست‌هاي استعماري که در ايران واقع بود بيان مي‌شود و دستگاه‌هاي مختلف دستاوردها و ثمرات بي‌شمار انقلاب را تبيين مي‌کنند که بايد در اين مسير گام‌هاي بيشتري برداشت.

وي عنوان داشت: روح ايام عيد پيروزي انقلاب بخصوص ۲۲ بهمن ميثاق است. همه مردم با همه گرايش‌ها و نظراتي که دارند در اين ميثاق عمومي براي حفظ ماهيت انقلاب و ارزش‌هاي آن حاضر مي‌شوند و با امام و شهدا تجديد پيمان مي‌کنند و نسبت به استمرار اهداف و آرمان‌هاي انقلاب تا ظهور دولت خورشيد عالم‌تاب مهدوي حمايت مي‌کنند.
يقيناً حرکات مردم در مقاطع خاص مورد ارزيابي بيگانگان قرار مي‌گيرد. يکي از آن مواقع راهپيمايي ۲۲ بهمن است که در اين سال‌ها با همه مشکلاتي که براي مردم وجود داشته مردم آن را زنده نگه‌داشته‌اند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: مردم ايران به رهبري قائد و امام خود جلوي دو ابرقدرت جهان ايستادند صدها فتنه و توطئه را خنثي کردند، هشت سال جنگ را مديريت کردند و براي اولين بار در تاريخ ايران يک ميلي‌متر از خاک خود را واگذار نکردند. سخت‌ترين تحريم‌هاي اقتصادي و نظامي و سياسي و فرهنگي در تاريخ بشر را تحمل کردند و درعين‌حال ديدند که چگونه شوروي از هم پاشيده شد و هرروز هم شکست‌ جديدي براي سياست‌هاي آمريکا در منطقه و عليه ايران درست مي‌کنند و او را در مسير افول صددرصدي قرار داده‌اند.

وي عنوان داشت: عزيزان سکوت در مقابل جنايات آمريکا و اذناب آنان خيانت به انسان و انسانيت است. قبل از تشکيل هر دادگاهي در دادگاه وجدان انسان‌هاي آزاده دنيا محکوم‌شده‌اند اما دست از جنايت و ددمنشي در سراسر دنيا برنمي‌دارند. رژيم صهيونيستي با استيصال تمام در اين چهار ماه که در غزه گير افتاده بيش از ۲۷ هزار و ۸۴۰ نفر انسان بي‌گناه را شهيد و بالاي ۶۷ هزار و ۳۱۷ نفر را زخمي کرده است. اعداد خيلي بزرگ است! راه از بين بردن اين مجسمه‌هاي پليدي و خباثت، وحدت و انسجام جهان اسلام است.

وي اظهار داشت: به تعبير رهبر معظم انقلاب بايد کمک به ادامه جنايات را جلوگيري کرد، اگر کشورهاي اسلامي راه‌هاي حياتي صهيونيست‌هاي کثيف را نبندد فردا در مقابل رسول خدا چه خواهند گفت؟ امروز آمريکاي پليد و رژيم صهيونيستي. ايران را تهديد مي‌کنند که کذا و کذا مي‌کنند. شما که يک قايق تندروي ما جلوي‌تان را مي‌گيرد خودتان را خيس مي‌کنيد و ترس تمام وجودتان را مي‌گيرد، ايران را تهديد مي‌کنيد؟ عاقلانه‌تر صحبت کنيد قبلش فکر کنيد. قطعاً اين را خوب مي‌دانيد اگر اقدامي داشته باشيد. فرصت ديدن نتيجه اقدام خودتان را نخواهيد داشت. فرزندان باايمان و باصلابت ايران اسلامي دنيايتان را جهنم خواهند کرد.

وي افزود: آمريکا و اسرائيل خوب مي‌دانند که ايران، افغانستان و عراق نيست، اگرچه بايد از حضور خودشان در اين دو کشور هم عبرت مي‌گرفتند. تقسيم‌کاري که جبهه مقاومت براي اداره منطقه گرفته است ستودني است. حمله پهپادي به بندر حيفا هم براي آمريکا و هم صهيونيست‌ها اين پيام را دارد که بدانند هيچ نقطه‌اي براي آنان امن نيست.
 حجت‌الاسلام ملک پور بيان داشت: بايد همين‌جا تشکر کنيم و يکدست مريزاد بگوييم به عزيزانمان سربازان گمنام حضرت ولي‌عصر ارواحنا فداه که با عمليات ترکيبي اطلاعاتي و ضداطلاعاتي که داشتند عليه سازمان‌هاي جاسوسي رژيم منحوس کودک کش در ۲۸ کشور جاسوسانشان را شناسايي کردند؛ و اين کار بسيار بزرگي بود که انجام دادند. خداي تعالي بر توفيقاتشان بيفزايد. اين‌ها در دنيا غريب‌اند اما در آسمان‌ها نام‌آشنا هستند. خداوند تعالي به آن‌ها قدرت و توان و ديد وسيع‌تري را عنايت کند تا در دفاع از دين و ارزش‌هاي الهي و انقلاب کوشاتر و مصمم‌تر باشند.

وي عنوان داشت: رئيس ستاد مشترک آمريکا گفته هدف ما بازدارندگي و درعين‌حال محافظت از نيروهاي آمريکائي است. توصيه مي‌کنيم عاقلانه‌ترين کار براي حفاظت از نيروهايتان، ترک منطقه است. چه کسي گفته بياييد در اين منطقه آتش برپا کنيد و نيروهايتان کشته شوند بعد براي حفظ آن‌ها دوباره آتش بريزيد؟ بيش از اين خود را در بين مردم دنيا منفور نکنيد. البته چه ترک بکنيد چه ترک نکنيد تا وقتي اين سياست‌ها را داريد شعار هر جمعه ما مرگ بر آمريکاست.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html